Inlägg: 1224155
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Få se nu, var det Ove Söderberg eller Ove Pettersson som var back, äh, alla var icing-kungar på den tiden. Äntligen är MoDo tillbaka som lindansarlag, nostalgi...
Få se nu, var det Ove Söderberg eller Ove Pettersson som var back, äh, alla var icing-kungar på den tiden. Äntligen är MoDo tillbaka som lindansarlag, nostalgi...
För det är väl ändå inte den riktige jag har äran att tangentspråka med...?