Björn W: Du glömde Ölvestad. I övrigt har jag inga invändningar. ;-)
Inlägg: 1224165
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Viskarn: Dessutom gjorde Ölvestad bara fyra mål. Det femte gjorde Hållberg, framspelad av Timander och Malek. Gammalt hederligt klapp-klapp som avslutades i öppen kasse...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Viskarn: Men jag sa ju faktiskt Sveriges _mest_ kompletta lista. ;-)