Inlägg: 1224279
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
arnio: Titta... "slänger en benbit till höger", apport
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ni är väl hårda mot modospelarna tycker jag, det kommer definitivt att vända snart och Foppa kommer nog att göra några matcher till och då kommer poängen ska ni se.
When you hit the rock bottom...