Berka: Rögle är ju det absolut sämsta hemmalaget... :)
Inlägg: 1224385
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Tommy Enström går in som back. Spännande att se om han har brollans kvaliteer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
MODOJohan: ska vi tro att firma, tuokko,green,hinote blir ledarna ikväll?
Stabilt med en kjedja som kan smälla på ordentligt
Stabilt med en kjedja som kan smälla på ordentligt