spud: Hur fan tänker timande när han tar fart och är helt ensam och dumpar puck i PP?
Inlägg: 1224486
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: De gör han ju varje gång, timander är i min mening kanske modo´s sämsta back i uppspelsfasen.