NuMo: jag har aldrig fel ;)
Inlägg: 1224496
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Jag tycker det börjar bli dags för ett riktigt rallarslagsmål där Hinote går ut och markerar och försöker tända till resten av laget.
Det hänger både 3-2 och 4-2 i luften.
Det hänger både 3-2 och 4-2 i luften.
Redigerad kommentar