MODOJohan: Han är nog medveten om att om han tacklar någon kommer han bli avstängd en månad.
Inlägg: 1224510
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Nikki Nine: Och då försvinner ju poängen med att ha honom kvar i laget. Han tillför ju ingenting om han inte spelar på det viset.