supertrött: Frågan är dock: Var letar man? Det är inte högsäsong för värvningar av formtoppade målvakter direkt.
Inlägg: 1224896
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Vet inte var man kan leta men jag hoppas Freddan gör det.
Visst behöver backarna spela bättre men målvakten är den överlägset viktigaste spelaren och de vi har räcker tyvärr inte till.
Visst behöver backarna spela bättre men målvakten är den överlägset viktigaste spelaren och de vi har räcker tyvärr inte till.