Inlägg: 1225968
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Hade inte Hasse aningen större glasögon på den tiden än nu? Och skrev han hur många "som helst" som helst redan då? Eller är det ett modernare fenomen han lagt sig till med på äldre dar?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Jag och min far hade också det konstaterandet över telefon för några dagar sedan, som av en händelse, men sedan vet du väl att Jon läser regelbundet här? :-)
Mycket lite har hänt egentligen. Samma Hasse Andersson då som nu, både i matchprogrammen som i medlemstidningen.
En annan iakttagelse är Häggqvistarnas lockar har förändrats. Robert Häggqvist med riktigt afroburr, Ulf Häggqvist med något mindre och nu Jon Häggqvist med något mindre burr.
Rätta mig om jag har fel, Robert, Ulf och Jon. Tre generationers hockeyskribenter från samma familj.