Inlägg: 1226000
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Man får ta och hålla katrinplommonjuice i sportdrycksflaskorna när ingen tittar till nästa match, helt enkelt.
Men ärligt talat - vilken moral och inställning till poäng som bara ska tas. Imponerande.
Men ärligt talat - vilken moral och inställning till poäng som bara ska tas. Imponerande.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Frågan är om inte Frölunda är en större flopp än Modo i år.
Tog du fel?
7:43
Målvakt ut
40
Johan Holmqvist
Redigerad kommentar