Inlägg: 1226043
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Alltså, börjar man inte coacha för att få igång vissa kedjor, då ska man fan inte gå till nåt slutspel heller. 8 trepoängare av 38 och det är "mysig stämning" i truppen. Börja ställa lite jävla krav eller skaffa en coach eller lagkapten som gör det. Nu!
Alltså, börjar man inte coacha för att få igång vissa kedjor, då ska man fan inte gå till nåt slutspel heller. 8 trepoängare av 38 och det är "mysig stämning" i truppen. Börja ställa lite jävla krav eller skaffa en coach eller lagkapten som gör det. Nu!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Tre stycken trepoängare mer på 17 omgångar. Jag lämnade mitt omdöme om sannolikheten redan för tre omgångar sedan.
Kvalserien däremot, tycks ju vare sig Rögle eller Malmö hamna i, så nu tappar jag sugen för den också. Grått och slaskigt i största allmänhet, det här. Jämmer, jämmer.
Kvalserien däremot, tycks ju vare sig Rögle eller Malmö hamna i, så nu tappar jag sugen för den också. Grått och slaskigt i största allmänhet, det här. Jämmer, jämmer.
Björn W: Det börjar bli oroväckande många matcher fler än Brynäs vi måste vinna nu, fast nu har vi även Frölunda att gå på.