Inlägg: 1226245
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Salle:
Sen tycker jag att FBK passar Modo illa. Det vekar precis som att de känner till att vi har stora brister på backsidan. Att vi fick 3-3 hemma var mycket tur.
Men...
Vinner vi, då är det bara fem poäng till slutspel :)
Sen tycker jag att FBK passar Modo illa. Det vekar precis som att de känner till att vi har stora brister på backsidan. Att vi fick 3-3 hemma var mycket tur.
Men...
Vinner vi, då är det bara fem poäng till slutspel :)
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Salle: Fast som Svedberg spelar nu så är det snarare en toss up vem som är bäst...
Noterbart är
A t t man inte vaskar runt ett j-a dugg för att på så sätt visa att man faktiskt inte är nöjd med hur saker fungerar för tillfället.
A t t man fortfarande tror att Susse och MZA fungerar tillsammans.
A t t man fortfarande tror att Molinder tillför nånting som 3:e länk med Svarten och Näslund.
A t t vi inte kommer ha en chans att vinna i LLA om Zakke står.