renen: Att ha en målvaktstränare i ett svenskt elitlag anser jag vara självklart, sen är han även ansvarig för utvecklingen av våra målvakter i juniorlagen, vilket jag ser som självklart även där, när man har ambitioner att vara i eliten när det gäller junior utveckling.
Inlägg: 1226297
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud:Sa aldrig att vi inte ska ha en målvaktstränare utan jag ifrågasatte hans kompetens.