Inlägg: 1226307
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Har du sett ngn träning? Jag har på de få träningar jag sett inte sett Bjuhr göra annat än att småprata med målvakterna. Han har inte visat, dirigerat eller gjort något annat vad jag har sett. Jag är skeptisk.
Ska man hänga ut någon är det väl dags att titta igenom juniortränarna, vad Micke Sundell sysslar med på hockey gym kan man undra, varför alla andra j-20 lag tränar mycket hårdare och får ett bättre resultat utan att vi följer efter borde undersökas. Dessa killar är inte så färsk på sina jobb som Bjuhr är.
Redigerad kommentar