Jag skulle gärna kopiera SSKs modell. Ut med Svartvadet som kapten och in med Hinote eller Näslund???
Inlägg: 1226339
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MODOJohan: Ajabaja, har du inte läst din Hasse? Svarten är världens bästa kapten.