Inlägg: 1226368
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
qwertas: Wernblom tyckte att Harri var kass, att han skulle varit ensam har jag svårt att se.
Ja, jag tycker verkligen att svarten med sin erfarenhet skall se till att varenda en är på tårna om de inte självmant är det.
Ja, jag tycker verkligen att svarten med sin erfarenhet skall se till att varenda en är på tårna om de inte självmant är det.
Redigerad kommentar
Materialet räcker inte helt enkelt. Hade man haft bättre material så hade man också kunnat sätta någon "rutinerad" spelare på bänken. Nu fungerar det inte eftersom man inte har något bättre ändå att fylla på med.