Inlägg: 1226376
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
renen:
Jag vill se Näslund som defensiv och offensiv back, lagkapten, läkare, coach, sniper och sportchef. Jag tror att han klarar det....
Jag vill se Näslund som defensiv och offensiv back, lagkapten, läkare, coach, sniper och sportchef. Jag tror att han klarar det....
spud:Som det är nu så äär det Markus som håller laget både på och utanför isen, så jag skulle nog kunna se han som kapten.
Kan vara en injektion att göra något så 'lite' som att byta kapten.