spud: Rätt okej period. Färjestad är bättre men vi har en del chanser ändå. Får lite vibbar från senaste bortamatchen mot Färjestad där vi är med i första perioden (kanske till och med bättre än dem) men så faller vi igenom i de två sista.
Inlägg: 1226883
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Nikki Nine: Ja får FBK första målet då måste vi kvittera snabbt innan all luft hunnit pysa ur.
ZACKE GÅ TILL OMKLÄDNINGSRUMMET OCH DRICK HELA TIDEN.
ZACKE GÅ TILL OMKLÄDNINGSRUMMET OCH DRICK HELA TIDEN.