Inlägg: 1226960
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
hellge: Två missade slutspel i rad, går vi mot.
06/07 - GULD
07/08 - Tredjeplats och pinsam sorti ur slutspelet
08/09 - Utanför slutspel
09/10 - Ser ut att missa slutspel
Känslan man haft inför varje säsong sedan guldet är, iaf från min sida, att vi går mot en lovande säsong. Ser man till facit så blir vi bara sämre och sämre. Vi har sämre poängsnitt i år än förra året.
Frågan man ställer sig då är; var hamnar vi nästa år?
06/07 - GULD
07/08 - Tredjeplats och pinsam sorti ur slutspelet
08/09 - Utanför slutspel
09/10 - Ser ut att missa slutspel
Känslan man haft inför varje säsong sedan guldet är, iaf från min sida, att vi går mot en lovande säsong. Ser man till facit så blir vi bara sämre och sämre. Vi har sämre poängsnitt i år än förra året.
Frågan man ställer sig då är; var hamnar vi nästa år?
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
hellge: Tråkigt att man är så emotionellt investerad i den här föreningen. Annars hade man ju kunnat stänga av och koppla bort pajaseriet ett tag...
Just nu är det 11 poäng till slutspel
Just nu är det också 2 poäng till kvalserien
Ska vi säga att det är en trend