Inlägg: 1226984
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
shinzawai: Varför ska Sondell bänkas? Han är långt från sämsta back i den här och de senaste matcherna.
Varför spelar MZA med så jävla små marginaler och förlorar varenda närkamp?
Uäääh! Slutspel, my ass. Vi får förlita oss på att SSK och RBK suger tillräckligt mycket för att hålla sig bakom oss.