Inlägg: 1226988
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Icing-Ove: Iom att kandidater till nyanställningar knappast är efterfrågade så får du den rollen. Men du måste även leva in dig i Hasses anda. Så ärne ba. Alla måste leva och andas Hasse Andersson
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MODOJohan: Slutligen så tar jag över IK Pantern och kommer upp om någon säsong och släcker era sista drömmar samt röker cigarr och pratar bred malmöitiska. ;-)
Får jag vara häxdoktor och webbansvarig?