Inlägg: 1228875
Svarskommentarer
Sv: Horava ut och in kommer...
NuMo:
Känns som om de tre första punkterna stämmer in på MoDo, och utan Foppas insats så skulle nog även sista punktens placering stämma också...
Hmm....
"• Spelsystemet har saknats helt. Öppningspassningarna har gått lite vart som helst, nästan aldrig åt en spelare i farten. Tränaren bär ansvaret för detta. De organiserade anfallen har lyst med sin frånvaro. Försvaret har varit fegt, svagt och dåligt organiserat."
Alltid något positivt.