Björn W: Jag vill ändå minnas att en viss spelare vid namn förglömt inom Modo för ett par år sedan talade om detta. Men okej jag köper det du säger.
Inlägg: 1228879
Svarskommentarer
Sv: Horava ut och in kommer...
MODOJohan: Jag förnekar dock inte att det finns finnar, då oftast långt inne från öster, som inte vill kännas vid att de har haft obligatorisk svenskundervisning.
Öst-Sverige, ska man säga då. :-)
Öst-Sverige, ska man säga då. :-)