Wayne Gresky: Ja, och det ska han ha all respekt för.
Inlägg: 1228911
Svarskommentarer
Sv: Horava ut och in kommer...
Lumber Jack:
Utan att veta tycker jag det verkar som att Milo har lämnat in självmant. Svartens intervju men även kommentarerna modohockey.se. Så jävla enkelt är det nog inte att leda ett lag som saknat spelare på flera positioner.
Visst såg han trött ut, t o m Sanny i Hockeykväll hade noterat det.
Men en säsongs misslyckande gör inte Horava till en usling, hos mig är han ännu kung, dock mest som spelare...
Utan att veta tycker jag det verkar som att Milo har lämnat in självmant. Svartens intervju men även kommentarerna modohockey.se. Så jävla enkelt är det nog inte att leda ett lag som saknat spelare på flera positioner.
Visst såg han trött ut, t o m Sanny i Hockeykväll hade noterat det.
Men en säsongs misslyckande gör inte Horava till en usling, hos mig är han ännu kung, dock mest som spelare...