knaskamilla: Ha i åtanke att det kunde vara värre. Man kunde vara Timråit...
Inlägg: 1230354
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bergius:
Absolut. Det finns ju alltid grader i helvetet, har jag hört. Jag känner mig tillfreds med att slippa det bekymret.
Absolut. Det finns ju alltid grader i helvetet, har jag hört. Jag känner mig tillfreds med att slippa det bekymret.