Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
MODOJohan: Nämen, vad är det här. Jag hänger med hur bra som helst. Fast jag gillar inte det där lysande puckeländet som FOX börjat med, det stör ju NHL-matcherna.