Inlägg: 1230844
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Sargvarg:
Kan bara hålla med. Magic Boy.
Samma sak här i Gävle. Jag bjöd med mina kollegor från Kommunen på lite riktig hockey. Alla var fulla av beundran och många av dem, som inte är intresserade av hockey i vanliga fall var helt begeistrade.
Som ormen Kaa och 5x Mowgli var det någon som sa.
Kan bara hålla med. Magic Boy.
Samma sak här i Gävle. Jag bjöd med mina kollegor från Kommunen på lite riktig hockey. Alla var fulla av beundran och många av dem, som inte är intresserade av hockey i vanliga fall var helt begeistrade.
Som ormen Kaa och 5x Mowgli var det någon som sa.
Man kan ju undra vad Joel, Bäckman, Honken, Niskala, Kallio, Niklas A etc funderar över i natt när han kan kliva in efter ännu en skada och fullständigt förnedra dem.