shinzawai: Är ni säker på att det är 2 domare med möjlighet att ta utvisningar på banan?
Inlägg: 1231433
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Japp, två domare som inte har gjort ett misstag än så länge...