Berka: Ska LHC bli 100 procentiga i pp måntro ?
Inlägg: 1231457
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Random: LHC är ju kliniska i PP. Men jag tycker sett över hela perioden att vi har ett litet spelövertag. Vi måste bara bli hetare framför kassen.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Random: lhc har ett riktigt bra pp oj oj, men modo spelar bra box.
Modo styr ute på isen och är mycket bättre än lhc över första 20.
Synd att vi är lite iefektiva och lhc är precis tvärtom
Modo styr ute på isen och är mycket bättre än lhc över första 20.
Synd att vi är lite iefektiva och lhc är precis tvärtom