Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
MODOJohan: Jo, och oavsett hur det nu var med episoden i Jokerit så finns det ju nu ett klart incitament för honom att ta revansch på sina kritiker i finsk media och återetablera sig som hett villebråd på den europeiska klubbmarknaden.

Att ta MoDo till ett slutspel ur det läge man var i skulle vara ett gott säljargument.