Inlägg: 1231478
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Jag kommer att ha en personlig vendetta emot Fredrik Andersson om han inte gör allt i sin kraft för att behålla Pikkarainen. Om han så ska vara bäst betald i laget (för bäst är han ju, typ).
BIG DIKKADOLL!!!