Salle: Kanske ;P
Inlägg: 1231501
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Random: Är det bara jag som tycker att denna match är helt utan kamp? Förra matchens aggresivitet är tyvärr kvar på näthinnan.
Den där utv fick vi för att det var foppa som blev utsatt.
Den där utv fick vi för att det var foppa som blev utsatt.