Inlägg: 1231544
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Som almtorp precis sa i tv, 2-0 är ingen stor ledning så de gäller att fortsätta kriga och ha kyla.
Ja jag antar att 1-3 är lika liten ledning så de gäller för modo att fortsätta på den inslagna vägen i 3:e.
Ja jag antar att 1-3 är lika liten ledning så de gäller för modo att fortsätta på den inslagna vägen i 3:e.
"ojojoj ack ack ack, ni har ingen hejjarklack" Den var det några år sedan man hörde sist.