hellge: Om Frölunda tar max en poäng imorgon så har vi avgörandet när det gäller slutspelsplatsen i egna händer.
Inlägg: 1231658
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Wayne Gresky:
"Om Frölunda tar max en poäng imorgon så har vi avgörandet när det gäller slutspelsplatsen i egna händer."
Hur vill du att det ska sluta? Timråseger eller oavgjort
"Om Frölunda tar max en poäng imorgon så har vi avgörandet när det gäller slutspelsplatsen i egna händer."
Hur vill du att det ska sluta? Timråseger eller oavgjort