Inlägg: 1233637
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2010-01-30
spud: 3-1 till Modo i poäng inför Boorks bedömning av Fjällräven Center. En poäng var och 4-2. Ska det vara svårt att förstå?
"
Fjällräven Center.
Hemmaplan för Modo innebär att laget slipper resa men att förväntningarna är stora. En bortamatch för Frölunda i deras situation kan vara en bra omständighet. En poäng var: 4- 2."
En poäng var: 4-2. Vad i helvete menar han med detta? Är det en halvgardering vi får se?