Inlägg: 1234476
Svarskommentarer
Sv: Conny Strömberg
mattias - 74: Ja det vore kul för Kånkan att vara med om att kanske gå upp i ES, han har verkligen börja skärpa till sig på isen.
T T:
Örebro har tagit in Henrik Lantz från Hedemora så de har plockat in en center nu. Snackas om att Strömberg går till LIF och att Örebro får Bergenström och Weinstock