Tommy P måste nog med till Luleå...
Inlägg: 1235097
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Icing-Ove: Hahaha, idag sa jag till en jobbarkompis att vi nog bör ta med Tommy P upp till det gamla delfinariet. :-)