Gidde: En dubbelarbetare på linjen. Risk för jävssituationer.
Inlägg: 1235201
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Lumber Jack:
Japp, jag tycker det där är lika komiskt varje gång faktiskt..
Kommer att sakna det där när #7 lägger skridskorna på hyllan...
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Lumber Jack: Det känns värre med Sören Persson, han är en av mina absoluta hatdomare. Totalt inkompetent!