spud: komentatorn sa ju att det var en snöhög i mittzon utanför båset..
Inlägg: 1235244
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka: Jo men det är ju märkligt att man har en snöhög efter 2 min spelat.
Men jag menar att hela laget ser ut att ha en betongklump i brallan, ingen sprutt i benen.
KUK
Men jag menar att hela laget ser ut att ha en betongklump i brallan, ingen sprutt i benen.
KUK