Magkänslan säger att det blir en kalldusch 3-0 och ridå
Inlägg: 1235314
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka:
"Magkänslan säger att det blir en kalldusch 3-0 och ridå"
Då tycker jag att du ska lyssna på Gresky, han påstår att det är obra att tänka med magen. :)
Principen kallas lex gresky
"Magkänslan säger att det blir en kalldusch 3-0 och ridå"
Då tycker jag att du ska lyssna på Gresky, han påstår att det är obra att tänka med magen. :)
Principen kallas lex gresky
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
förr gången trodde jag på 1-1 då blev det 2-0 , å nu trodde jag på 3-0 då blev de 2-1... hmmm
jag säger 3-1 nästa ;)
jag säger 3-1 nästa ;)