Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
NuMo: Skönt att de bytte tillbaka till den vanliga Picken.

Kul att aborren fick lära sig vad balans och råstyrka är.

Hasse bänken och Mojje på isen.

Redigerad kommentar