Inlägg: 1236423
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
"Väldigt hårt dömd utvisning"
Den syntes ju till min granne.
Den syntes ju till min granne.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
MODO har i särklass sämst passningspel i ligan, ytterst sällan en pass från egen zon till mittzon går hem.
Kom igen nu i PP
Kom igen nu i PP
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Kan inte Aravirta markera genom att skicka in Tuokko-Green-Hinote i PP nu. De andra formationerna gör ju ingen glad.
Sen är det ett typiskt slumpmål helt klart