Inlägg: 1236556
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa: Ja men det kan ju vara så att de tog med det i resonemanget, är vi 6 på plan och de 4, är det väldigt liten chans att de får tag i pucken i sån lugn och ro att de dessutom hinner få iväg pucken mot mål. DVS att det är större chans att återvinna pucken efter tekning om vi är 6 än 5.
spud: Nej, det är inte klart. Det skulle tekas, något som vi är totalt värdelösa på. Då ska man inte chansa så hårt när det var så pass gott om tid kvar.
Det är inte därför vi förlorar, men det är förvånansvärt ofta som det tas felaktiga beslut i viktiga lägen numer.