spud: Du har rätt, Zäta hade kunnat haft ett sommarhus i Ö-vik, men det blev Ängelholm istället. Vi önskar honom all lycka i framtiden...
Inlägg: 1238258
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...dagens hockeyord vi glömt:
Puckpucklare.
(=hockeyspelare, vanligt på 30- och 40-tal).
Puckpucklare.
(=hockeyspelare, vanligt på 30- och 40-tal).
Redigerad kommentar