Tre förstaassist från V.Hedman i natt..
Inlägg: 1238293
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Någon som ser på Solsidan på tv4.
Jäkla rolig serie...Blöjbytningen fick mig att le lite extra
Jäkla rolig serie...Blöjbytningen fick mig att le lite extra