Inlägg: 1238455
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
så är Foppa och hejar fram svenskorna i skidskyttesprinten. Han fladdrade just förbi i TV-sändningen.
1,5 motioner/årsmöte under de 2 senaste tror jag att vi ligger på.
Hur som helst tror jag han är inne på ett spår som vi måste jobba med även utanför de formella kanalerna, att pusha på och förändra tankemönster kring att det ska vara ok för barn att gilla att vinna och lägga hundratals frivilliga timmar/år på träning är inte saker som är pk i det allmänna idrottssamtalet idag.