Inlägg: 1238472
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Att Aftonbladet gör en höna av en fjäder är ju inte ovanligt. Daniel och Henrik säger ju själva att det är en självklarhet att bo i byn.
Skämt åsido så såg jag ett matchsammandrag från nån match med Canucks nu ikväll, de är heta som aldrig förr tvillingarna. Hoppas det håller i sig i den blå-gula dressen.