...så har Sedinarna vuxit en klass till, och dessutom kaxat till sig lite :)
Inlägg: 1238721
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Samtidigt finns det en sak som är viktigare för Hannu Aravirta än att Peter Forsberg hinner hem. Nämligen att hemmanationen inte vinner OS.
- Om Sverige möter Kanada håller jag solklart på Sverige. Till 110 procent. Jag gillar svenskar 100 gånger mer än kanadensare. Jag vill inte gå in på detaljer men jag gillar inte kanadensare. Det har blivit så under vägen."
Hannu Aravirta i dagens AB. Vad säger Josh Green om det, tro? :-)
- Om Sverige möter Kanada håller jag solklart på Sverige. Till 110 procent. Jag gillar svenskar 100 gånger mer än kanadensare. Jag vill inte gå in på detaljer men jag gillar inte kanadensare. Det har blivit så under vägen."
Hannu Aravirta i dagens AB. Vad säger Josh Green om det, tro? :-)
Länkar:
Modos skräck ? svensk OS-succé | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Modos skräck ? svensk OS-succé | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet