Inlägg: 1239250
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Jo, men jämför med Hazzes mening här nedan så kan vi börja diskutera förvirrande sedan.
Han hade trasslat till det där med rinkstorlekarna lite bara, det kan väl lätt hända. Slutsatsen av uttalandet blev ju ändå rätt.
edit-syftningsfel och konstigt ordval.
Jo, men jämför med Hazzes mening här nedan så kan vi börja diskutera förvirrande sedan.
Han hade trasslat till det där med rinkstorlekarna lite bara, det kan väl lätt hända. Slutsatsen av uttalandet blev ju ändå rätt.
edit-syftningsfel och konstigt ordval.
Redigerad kommentar
bisterfinnen: De här meningarna förvirrar mig "I was scared coming here," Forsberg said. "I was playing in the Swedish League and it's smaller ice. The ice is a little bigger and better here. You don't have much time to get used to going faster here."
Hmm, jag som trodde att det var större isyta i elitserien...