MODOJohan: Jag känner en vattentinare, det borde alla göra ty det är svindyrt att betala deras arvode. De har en självrisk på deras försäkring som i princip gör de betalningsansvarig för alla evetuella negativa följder av deras upptining.
Inlägg: 1239922
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så är det c:a 45 min till flygplatsen. Sätt han på första bästa plan mot Europa. NU!!!